nyt avaudun unelmista.

mulla oli pienenä unelma: alkaa seurustella 16vuotiaana, ja eläisin loppu elämäni sen saman ihmisen kanssa. niin mun vanhemmatkin teki. mutta ei, se ehti mennä jo!

mun tän hetken unelmia on: large-normal.jpg
haluun päästä eroon mun pahoista tavoista; tupakasta, ryyppäämisestä, vanhemmille kiukuttelusta ja kaikesta muusta. 

tumblr_lydg09YOfQ1r29t5yo1_500_large-nor
haluun tädiksi. eli siis haluisin et mun veli sais lapsia. musta ois eka kiva hoitaa niitä ja sais vähä kokemusta ja varmuutta ja sit vast tulis ite äidiks. ja yks mun suurista haaveista ois myös päästä/ryhtyy kummiksi. musta ois ihana vaikuttaa ihan alusta astien pienen ihmisen alun elämään, ja vielä niinkin tärkeässä osassa. 

6797215589_f522f629c8_large-normal.jpg
haluun lapsia, mahdollisimman paljon. (voi olla etten oo ekan synnytyksen jälkee samaa mieltä)

tumblr_lvl6wng6fq1r29t5yo1_500_large-nor
haluisin että mun esikoinen tulis olee tyttö. kun yleensä tytöillä on se sellain "hoivavietti", tai siis et ne tykkää olla mukana hoitamassa pikkusisaruksii, ni se vois helpottaa sit sitä jatkoo.

tumblr_lu95h3GM2B1r29t5yo1_500_large-nor
mutta haluun myös poikia. tuun nimittäin yleisesti lapsista poikien kans paremmin juttuun, johtuen mahdollisesti siitä et pienenä olin pitkää ainoo tyttö hoidossa, eka tyttö serkuksista ja mulla on vaan veli.

409071_3055781675607_1295308452_3350400_
haluisin käydä paljon häissä. musta on ihanaa laittautuu ja mennä johkuu isoihi ja hienoihi juhlii ja siel on kaunista ja kaikkee. ja sit ois siistii saada se kimppu! nii ja tähän liittyen haluun myös naimisii :D mut en vielä pitkään aikaan.

large%20%282%29-normal.jpg
haluisin paljon kaikkii pienii ja erilaisii tatuointei, vähä sellasii "ovelii" paikkoihi, et ne on vähä sillee piilos mut sit ei kuitenkaa. ja nää "arpi"tatuoinnit on ihan sikamakeita! :)
mut saa nähä uskallanko koskaa ottaa tatuointii.. vaik mieli tekis. 

 

sit vähä ilmotettavaa tähän loppuun. lähen tänään, keskiviikkona, Kouvolaan koska huomenna alkaa koulu. ja mun kone jää Lahteen, joten en kirjottele tänne mitään ennen viikonloppua! 

ja sivusta löytyy edelleen noi linkit et mistä mut löytää:)